Συνεχίζουμε τα παιχνίδια γνωριμίας για να γνωρίσουμε καλύτερα τους νέους μας συμμαθητές και να δεθούμε σαν ομάδα:
- Από ένα καλάθι, διαλέγουμε τυχαία μια εικόνα με ζωάκι και όσο διαρκεί η μουσική χορεύουμε ή τρέχουμε (προσεκτικά) μέσα στην τάξη:
- Μόλις η μουσική σταματήσει, ψάχνουμε να βρούμε το φιλαράκι μας, δηλ. το παιδάκι που έχει την ίδια εικόνα με μας και γινόμαστε ζευγαράκι:
- Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε το φιλαράκι μας στην ομάδα, λέγοντας το όνομά του και κάτι που μας αρέσει πάνω του:
Παίρνοντας αφορμή από ένα μισοσκισμένο βιβλίο που βρήκε στη βιβλιοθήκη ο Κων/νος, μας επισκέφτηκε η Βάγια, η σοφή κουκουβάγια και μαζί της συζητήσαμε πώς πρέπει να φερόμαστε στα βιβλία, "που είναι μάτια μαγικά" όπως είπε ο Χρήστος!!! Και με αυτόν τον τρόπο, ξεκινήσαμε σιγά-σιγά να διαμορφώνουμε τις "γωνιές" στην τάξη μας, που είναι από τα πιο βασικά θέματα οργάνωσης της μάθησης στο Νηπιαγωγείο. Αφού λοιπόν συμφωνήσαμε όλοι για τους κανόνες σχετικά με τη χρήση των βιβλίων, δημιουργήσαμε δίπλα στη βιβλιοθήκη "το ιατρείο των βιβλίων" και αποφασίσαμε να φτιάξουμε την πρώτη μας κατασκευή, τις ατομικές μας κουκουβάγιες, από ρολά υγείας:
Μάθαμε παίζοντας βασικούς κανόνες της "παρεούλας":
καθήσαμε στο θρόνο και φορώντας τη γαντόκουκλα της τάξης παρουσιάσαμε αγαπημένες μας συνήθειες στους φίλους μας:
παίξαμε ήσυχα και δημιουργικά στις γωνιές της τάξης:
συζητήσαμε για το λόγο που πιστεύουμε ότι ερχόμαστε στο σχολείο και αποφασίσαμε να καταγράψουμε τις απόψεις μας στο "Δέντρο των Φίλων", την πρώτη ομαδική μας εργασία για φέτος. Χρωματίσαμε λοιπόν το δέντρο:
καταγράψαμε τις απόψεις μας:
και υπογράψαμε με τις παλάμες και τη φωτογραφία μας. Έτοιμο το δέντρο των φίλων. Από αύριο θα στολίζει την πόρτα της τάξης μας:
..........................................................................