ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

ΤΟ BEEBOT ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Το ρομποτάκι μας ήταν φέτος η αγαπημένη ασχολία των παιδιών. Αν και κάναμε πολλά προγράμματα, η μελισσούλα κέρδισε την καρδιά μας.
Μας τη χάρισε η ΕΕΥ eTwinning και της είμαστε ευγνώμων, με την υποχρέωση να δουλέψουμε σχετικό project STEM κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Υλοποιήσαμε έργο, μαζί με το Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου και τον Χριστόφορο Πουλίζο και το Δημοτικό Σχολείο Κιτίου Κύπρου και την Άντρι Χριστοδούλου.
Το γεγονός ότι προυπήρχε γνωριμία μεταξύ μας από προηγούμενα έργα, ήταν πολύ θετικό και μας βοήθησε να κερδίσουμε χρόνο.
Δουλέψαμε έργο STEM με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και ενσωματώσαμε το πρόγραμμα σε κάθε γνωστικό αντικείμενο του Αναλυτικού Προγράμματος. Δουλέψαμε ακόμη κινήσεις στο χώρο, προσανατολισμό, κάναμε προβλέψεις και υποθέσεις και δώσαμε λύσεις σε μικρά προβλήματα, χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και βρήκαμε τις μικρότερες ή μεγαλύτερες διαδρομές, κάναμε προγραμματισμό και εκπαιδευτική ρομποτική.














 Μεταφέραμε τις γνώσεις μας στο χαρτί:
 και φτιάξαμε παιχνιδάκι με τη μελισσούλα :
Παρουσιάσαμε το ρομποτάκι μας στους γονείς:
......................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου