ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Welcome to Τα νήπια ταξιδεύουν! Our content is licensed under the Creative Commons Attribution (CC BY) license, granting you the freedom to distribute, remix, adapt, and build upon our material in any medium or format, as long as you provide proper attribution to the creator, Konstantina Tallou. However, please note that spamming and the distribution of malware are strictly prohibited on this platform. While we encourage lively discussions and value your comments, please be aware that the opinions expressed in visitors' comments belong solely to their respective authors and do not necessarily reflect our views. The original content posted on this blog is our intellectual property and should not be reproduced without permission. We foster a positive community environment and have a zero-tolerance policy towards offensive or racist comments. Any such comments will be promptly removed, as we strive to maintain a welcoming and inclusive space that does not tolerate any form of bullying.

The primary goal of the website is to open up the school to everyone. Communication with parents, providing feedback to students, and above all, changing the perception that until recently, kindergarten was just a happy playground!!! This is achieved through showcasing samples of our work, activities, and school programs.

We would like to inform you that the school maintains a record of parental consent for the display of photos and personal information of their children, with faces covered.

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ eTwinning

Πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning και είμαστε πολύ περήφανοι που τα περσινά μας έργα, επιλέχτηκαν από τη συντονιστική επιτροπή να συμμετέχουν με δύο εισηγήσεις και ένα εργαστήριο.
Τα έργα μας "Ένας Δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά" και "Παιχνιδομηνύματα στου κήπου μας τα βήματα" παρουσιάστηκαν στο συνέδριο από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς :

 Και στο εργαστήριο παρουσιάσαμε διασχολικές συνεργασίες πάνω στην εκπαιδευτική ρομποτική και τη STE(A)M Εκπαίδευση : 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου