ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

Συμμετοχή στον πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής-Σεπτέμβριος 2020

Στο συγκεκριμένο έργο τα νήπια έρχονται σε επαφή με την προγραμματιστική σκέψη, φτιάχνουν τον πρώτο τους αλγόριθμο και παρουσιάζουν με το δικό τους τρόπο αγαπημένα σημεία της πόλης των Ιωαννίνων, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τη δημιουργική τους σκέψη και τις επικοινωνιακές και συνεργατικές τους δεξιότητες. Δημιουργώντας μικρές ομάδες των 4 μαθητών και δουλεύοντας αρχικά στο πάτωμα χρησιμοποιώντας τον εαυτό τους σαν ρομπότ, φτιάχνουν τη μακέτα της πόλης τους χρησιμοποιώντας σαν σημείο αναφοράς το σχολείο τους και τοποθετούν σημαντικά κατά τη γνώμη τους αξιοθέατα που αξίζει να παρουσιασθούν. Με τη χρήση επιδαπέδιων ρομποτικών συστημάτων και τη δημιουργία τρισδιάστατων κατασκευών, τα νήπια γνωρίζουν καλύτερα την πόλη τους, έρχονται σε δημιουργική επαφή με τις βασικές έννοιες του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης (computational thinking) και αποκτούν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και προγραμματισμού. Συμμετέχουν στον μη διαγωνιστικού χαρακτήρα πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής 2020 για Νηπιαγωγεία, που τους δίνει ταυτόχρονα τη δυνατότητα να αναπτυχθούν και κοινωνικά, καθώς παρουσιάζουν με απλό τρόπο την πόλη τους και παρακολουθούν τις παρουσιάσεις των πόλεων από σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδας. Η δράση συνεχίστηκε στην τάξη, με κατασκευές, συζητήσεις και ανοιχτά φύλλα εργασίας και έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να δεθούν σαν ομάδα μέσα από κοινά βιώματα και εμπειρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου