ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

"ΑΓΑΠΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ....."

14 Φεβρουαρίου σήμερα κι εμείς μιλήσαμε για την αγάπη γενικά, μετά από αναφορά μαθητή μας στη σημερινή γιορτή. Είναι μια γιορτή που ποτέ δεν τη σχολιάζω στο σχολείο, παρά μόνο αν μου δώσουν αφορμή τα παιδιά, γιατί αφενός δεν θεωρώ ότι ταιριάζει στα πλαίσια του Νηπιαγωγείου και αφετέρου γιατί είμαι αντίθετη με όλη αυτή την εμπορευματοποίηση των συναισθημάτων των ανθρώπων.
Παρόλα αυτά, μιας και το θέμα αναφέρθηκε, δε γινόταν να μην σχολιαστεί. Έτσι, μιλήσαμε για την αγάπη, ποιον αγαπάμε πιο πολύ στη ζωή μας, γιατί, και τελικά ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΜΑΣ; Ζωγραφίσαμε και μια όμορφη ζωγραφιά, για τους αγαπημένους μας ανθρώπους....
Οι απαντήσεις των παιδιών, για μια ακόμη φορά, αποστομωτικές !!!Για άλλη μια φορά μας δείχνουν πως τα παιδιά έχουν έναν πιο σωστό τρόπο σκέψης από τους μεγάλους....Γιατί όπως λέει κι ο Μικρός Πρίγκιπας, μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά....Την ουσία, τα μάτια δεν τη βλέπουν....
Αγάπη σημαίνει ότι τους έχω όλους στην καρδιά μου και τους θέλω ευτυχισμένους!!! (Μελίνα)
 Αγάπη σημαίνει να κάνεις τους άλλους ετυχισμένους!!!(Κων/νος Π.)
Αγάπη για μένα σημαίνει, ότι μου αρέσουν πολύ και τους αγαπώ!!!(Κων/νος Μ.)
Αγάπη σημαίνει συμπάθεια!!!(Αγγελική)
Αγάπη σημαίνει να έχεις τον άλλον στην καρδιά σου και να τον σκέφτεσαι!!! (Ναταλία)
 Αγάπη σημαίνει ότι θέλω να είμαστε χαρούμενοι με την αδερφή μου!!!(Χρήστος)
Αγάπη σημαίνει να ανοίξεις την καρδιά σου και να τους βάλεις όλους μέσα!!!( Γιώργος)
 Αγάπη σημαίνει ότι τους θέλω χαρούμενους!!!(Θεοχάρης)
 Αγαπώ πολύ τη μαμά, τον μπαμπά και τον Γιώργο!!!(Ραφαηλία)
 Αγαπάω τον μπαμπά μου και τον αδερφούλη μου!!!(Λάμπρος)
Αυτό λοιπόν σημαίνει η λέξη "αγάπη" για τα παιδιά...Έχετε κάποια καλύτερη ερμηνεία της λέξης;;;;
............................................

5 σχόλια: