ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι μου φίλοι, καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσω να σας μεταδώσω, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τρία τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης κι ένα προαιρετικό Ολοήμερο...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει ....ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΝΕΡΟΥ Β΄ ΜΕΡΟΣ...

Συνεχίσαμε σήμερα τα πειράματα σχετικά με το νερό, που ξεκινήσαμε χτες. Είδαμε κάτω από ποιές συνθήκες λιώνει πιο εύκολα ο πάγος, πώς μπορούμε να βάψουμε το νερό χωρίς χρώματα, πώς μπορούμε να βάψουμε τον πάγο μας, ζωγραφίσαμε με γκοφρεχρώματα που φτιάξαμε, αλλά και με χρώματα του νερού, δηλαδή νερομπογιές:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Συνεχίσαμε τη γνωριμία μας με τη ζωή στους Πόλους της γης:

και δεν παραλείψαμε να κοιτάζουμε κάθε τόσο έξω από τις μόνιμα ανοιχτές κουρτίνες μας και να θαυμάζουμε το χιόνι:

...................................................


2 σχόλια:

  1. Θα την ήθελαν και τα παιδιά αυτή τη θέα αλλά...δεν μπορούμε να την έχουμε (νησιώτες γαρ). Όπότε καλά που βάζετε και καμιά φωτογραφία για να μην νομίζουν τα παιδιά οτι τους κοροϊδεύουμε όταν μιλάμε για χιόνι τον χειμώνα;) Πολλά φιλιά από την Κέρκυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω το ίδιο.......πόσο μου λείπει το χιόνι εδώ στα νότια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή