Πιστοί στις απόψεις μας σχετικά με τις εργασίες των μαθητών που πρέπει να είναι δικά τους δημιουργήματα και φυσικά ακολουθώντας το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου που μιλάει για αυτενέργεια και ανάπτυξη λεπτής και αδρής κινητικότητας των ίδιων των παιδιών κι όχι των Νηπιαγωγών, αποφύγαμε για ακόμη μία φορά τις δικές μας κατασκευές-υπερπαραγωγές (που πολύ συχνά μετονομάζονται σε "δώρο της κυρίας προς το μαθητή" !!!!) και ακολουθήσαμε τον πιο δύσκολο και πιο χρονοβόρο δρόμο, της δημιουργίας από τα ίδια τα παιδιά.
Μικρά χεράκια λοιπόν, δημιουργούν μεγάλα έργα!
Κόβουν, κολλούν, γράφουν, ζωγραφίζουν, βάφουν:
και δημιουργούν υπέροχα έργα:
Όλα διαφορετικά, όλα μοναδικά:
Εκτός από την ιστορία του Πάσχα που μάθαμε όλοι καλά
δεν ξεχάσαμε να αναφερθούμε και στα πασχαλινά έθιμα.
Βάψαμε αυγά:
Ζωγραφίσαμε την ιστορία της Πασχαλιάς:
Φανταστήκαμε πώς θα ήταν ο Γολγοθάς και τι σημαίνουν τα αρχικά πάνω στο Σταυρό:
Χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς γύρω από τη σούβλα και το αρνί:
Μιλήσαμε για τα "Λαζαρούδια", μάθαμε το τραγούδι, το τραγουδήσαμε στους γονείς μας:
και το καλαθάκι μας γέμισε μέχρι πάνω με λιχουδιές:
Και μιας και είμαστε τόοοσο καλά παιδιά, ο Easter Bunny, δε μας ξέχασε ούτε και φέτος... Μας επισκέφτηκε όταν είχαμε βγει διάλειμμα και έκρυψε μέσα στην τάξη μας δεκάδες μικρά σοκολατένια αβγουλάκια...Φαντάζεστε τη χαρά μας μόλις βρήκαμε το πρώτο !!!Ακολούθησε πανδαιμόνιο!!!!
Είχαμε προνοήσει και είχαμε φτιάξει εύκολες θηκούλες:
Φυσικά, δεν ξεχάσαμε να τον ευχαριστήσουμε για τα γλυκά δωράκια του. Μερικοί μάλιστα, τον είδαν πίσω από τα σύννεφα (άλλος είδε ένα αυτί, άλλος ένα πόδι, άλλος μια ουρά!!!):
Για 5 μόνο ημέρες που είχαμε στη διάθεσή μας να ασχοληθούμε με το Πάσχα, νομίζω αρκετά προλάβαμε να κάνουμε, πέρα από Γλώσσα και Μαθηματικά....
Έτσι δεν είναι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου