Όλη η προηγούμενη εβδομάδα, αφιερώθηκε στον κύκλο του Χρόνου, μετά το Νέο Έτος που ήρθε στη ζωή μας. Χρόνος, Μήνες, Εποχές λοιπόν το θέμα μας και πάρα πολλές οι δραστηριότητες που έλαβαν χώρα στην τάξη!
Μιλήσαμε για τις 4 Εποχές, αναλύσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε μιας και τις τοποθετήσαμε στη σειρά ξεκινώντας από το Χειμώνα:
Αντιστοιχίσαμε τα ρούχα που φοράμε σε κάθε εποχή και εικόνες αντιπροσωπευτκές: Μετρήσαμε και καταγράψαμε αριθμούς:
Αντιστοιχίσαμε τα αρχικά με τις εικόνες:
αλλά και ολόκληρο το όνομα:
Προσπαθήσαμε να βρούμε 3 αντικείμενα από κάθε Εποχή :
Συμπληρώσαμε το τρενάκι των εποχών με τη σειρά και γνωρίσαμε από πιο κοντά τους Μήνες και τα χαρακτηριστικά τους:
Αντιστοιχίσαμε Κεφαλαία και μικρά:
και περιγράψαμε τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε εποχής, πάνω στην ομαδική μας κατασκευή:
Σκεφτήκαμε να βρούμε πότε είναι τα γενέθλια του καθενός και δουλέψαμε πάνω σε πίνακα διπλής εισόδου:
Καλοκαιρινοί οι περισσότεροι!!
Καταγράψαμε και σε φύλλο εργασίας:
Κάναμε το ίδιο με τις εποχές. Ποιά μας αρέσει πιο πολύ;;;
Αναμενόμενο το αποτέλεσμα!!!!
Ας δούμε όμως γιατί μας αρέσει η συγκεκριμένη εποχή:
Ώρα για παιχνίδι: Με το σταμάτημα της μουσικής ψάχνουμε να βρούμε το γραμματάκι της μπλούζας μας και να γίνουμε ζευγαράκι.
Ο Χειμώνας:
Το Φθινόπωρο:
Ξανά ο Χειμώνας:
Το Καλοκαίρι:
Και τώρα πιο δύσκολη η εντολή. Φτιάχνουμε 4άδες εποχών με τη σωστή σειρά...Πανεύκολο!! Το καταφέραμε αμέσως:
( Η συνέχεια με τις υπόλοιπες δράσεις στην αυριανή ανάρτηση)
.........................................
πολύ ομορφες δραστηριότητες Ντίνα!!μπράβο σε σένα και στις γλυκές φατσούλες σου, καλή συνέχεια, φιλιά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή