ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...
Welcome to Τα νήπια ταξιδεύουν! Our content is licensed under the Creative Commons Attribution (CC BY) license, granting you the freedom to distribute, remix, adapt, and build upon our material in any medium or format, as long as you provide proper attribution to the creator, Konstantina Tallou. However, please note that spamming and the distribution of malware are strictly prohibited on this platform. While we encourage lively discussions and value your comments, please be aware that the opinions expressed in visitors' comments belong solely to their respective authors and do not necessarily reflect our views. The original content posted on this blog is our intellectual property and should not be reproduced without permission. We foster a positive community environment and have a zero-tolerance policy towards offensive or racist comments. Any such comments will be promptly removed, as we strive to maintain a welcoming and inclusive space that does not tolerate any form of bullying.
The primary goal of the website is to open up the school to everyone. Communication with parents, providing feedback to students, and above all, changing the perception that until recently, kindergarten was just a happy playground!!! This is achieved through showcasing samples of our work, activities, and school programs.
We would like to inform you that the school maintains a record of parental consent for the display of photos and personal information of their children, with faces covered.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα eTwinning. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα eTwinning. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 2 Ιουνίου 2024
Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021
You Feel...I Feel !!! New eTwinning project
Το νέο μας eTwinning project με τίτλο You feel... I feel έχει ήδη ξεκινήσει με εταίρους από Ελλάδα, Ιταlία, Ισπανία, Λιθουανία, Κροατία, Ρουμανία, Πολωνία και Τουρκία !!!
Αφού φτιάξαμε το λογότυπο και παρουσιάσαμε το σχολείο μας, ξεκινήσαμε με το συναίσθημα της ΧΑΡΑΣ !!!
Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019
17 σχολεία - 17 εβδομάδες - 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης....
Με αφορμή την είσοδο φέτος στην τελευταία -και πιο κρίσιμη- δεκαετία της Ατζέντας 2030, 17 σχολεία ενώνουν τις δυνάμεις τους, για 17 εβδομάδες, με στόχο όχι μόνο να κατανοήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας τη σημασία των 17 Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, αλλά και να ξεκινήσουν -με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών και των γονέων τους- μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης της τοπικής και της ευρύτερης κοινωνίας ώστε να βάλουμε το λιθαράκι μας για να δημιουργήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ έναν καλύτερο και βιώσιμο πλανήτη.
Σύνθημά μας είναι η γνωστή φράση του Dalai Lama:
«Και μην ξεχνάς ότι αν νομίζεις ότι είσαι πολύ μικρός για να κάνεις τη διαφορά, δοκίμασε να κοιμηθείς με ένα κουνούπι.»
Σκοπός μας είναι «να γίνουμε τα κουνούπια» που θα αφυπνίσουν την κοινωνία και θα συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην επιτυχία των 17 ΠΣΒΑ του πλανήτη μας.
Η σελίδα του προγράμματος:
https://17stoxoi.blogspot.com/Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Είμαστε πολύ περήφανοι που το εκπαιδευτικό περιοδικό "Παράθυρο στην Εκπαίδευση" στο τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019, έχει αφιέρωση στο έργο " Ένας Δράκος με γυαλιά, ψάχνει καθαρά νερά", το οποίο υλοποιήσαμε πέρυσι με τους μαθητές του τμήματός μας. Το άρθρο περιγράφει αναλυτικά τον τρόπο που δουλέψαμε, τις συνεργατικές δράσεις με άλλα 21 σχολεία της Ελλάδας και της Ευρώπης και τα ονόματα των εκπαιδευτικών και των σχολείων που συμμετείχαν.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους περσινούς μαθητές μου καθώς και τους γονείς τους, για την υπέροχη συνεργασία..
Ευχαριστώ πολύ όλους τους περσινούς μαθητές μου καθώς και τους γονείς τους, για την υπέροχη συνεργασία..
Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018
eTwinning School 2018
Είμαστε πολύ περήφανοι που το σχολείο μας επιλέχτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή eTwinning στις Βρυξέλλες και μετά από κρίση δύο φάσεων,
να διακριθεί με τον τιμητικό τίτλο
"ETWINNING SCHOOL 2018-19"
για τις δράσεις του και τις διακρίσεις του με πολλές Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας τα τελευταία χρόνια!!!
Ευχαριστούμε πολύ !!!!
Κυριακή 1 Ιουλίου 2018
Τρίτη 26 Ιουνίου 2018
ΤΟ BEEBOT ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
Το ρομποτάκι μας ήταν φέτος η αγαπημένη ασχολία των παιδιών. Αν και κάναμε πολλά προγράμματα, η μελισσούλα κέρδισε την καρδιά μας.
Μας τη χάρισε η ΕΕΥ eTwinning και της είμαστε ευγνώμων, με την υποχρέωση να δουλέψουμε σχετικό project STEM κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Υλοποιήσαμε έργο, μαζί με το Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου και τον Χριστόφορο Πουλίζο και το Δημοτικό Σχολείο Κιτίου Κύπρου και την Άντρι Χριστοδούλου.
Το γεγονός ότι προυπήρχε γνωριμία μεταξύ μας από προηγούμενα έργα, ήταν πολύ θετικό και μας βοήθησε να κερδίσουμε χρόνο.
Δουλέψαμε έργο STEM με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και ενσωματώσαμε το πρόγραμμα σε κάθε γνωστικό αντικείμενο του Αναλυτικού Προγράμματος. Δουλέψαμε ακόμη κινήσεις στο χώρο, προσανατολισμό, κάναμε προβλέψεις και υποθέσεις και δώσαμε λύσεις σε μικρά προβλήματα, χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και βρήκαμε τις μικρότερες ή μεγαλύτερες διαδρομές, κάναμε προγραμματισμό και εκπαιδευτική ρομποτική.
Μεταφέραμε τις γνώσεις μας στο χαρτί:
και φτιάξαμε παιχνιδάκι με τη μελισσούλα :
Παρουσιάσαμε το ρομποτάκι μας στους γονείς:
......................................
Μας τη χάρισε η ΕΕΥ eTwinning και της είμαστε ευγνώμων, με την υποχρέωση να δουλέψουμε σχετικό project STEM κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Υλοποιήσαμε έργο, μαζί με το Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου και τον Χριστόφορο Πουλίζο και το Δημοτικό Σχολείο Κιτίου Κύπρου και την Άντρι Χριστοδούλου.
Το γεγονός ότι προυπήρχε γνωριμία μεταξύ μας από προηγούμενα έργα, ήταν πολύ θετικό και μας βοήθησε να κερδίσουμε χρόνο.
Δουλέψαμε έργο STEM με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και ενσωματώσαμε το πρόγραμμα σε κάθε γνωστικό αντικείμενο του Αναλυτικού Προγράμματος. Δουλέψαμε ακόμη κινήσεις στο χώρο, προσανατολισμό, κάναμε προβλέψεις και υποθέσεις και δώσαμε λύσεις σε μικρά προβλήματα, χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και βρήκαμε τις μικρότερες ή μεγαλύτερες διαδρομές, κάναμε προγραμματισμό και εκπαιδευτική ρομποτική.
Μεταφέραμε τις γνώσεις μας στο χαρτί:
και φτιάξαμε παιχνιδάκι με τη μελισσούλα :
Παρουσιάσαμε το ρομποτάκι μας στους γονείς:
......................................
Τρίτη 19 Ιουνίου 2018
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
















