ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

ΧΕΙΜΩΝΑΣ...STEM EDUCATION και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ !!!!

Συνεχίζοντας τις δράσεις για το Χειμώνα και κάνοντας εισαγωγή της μεθοδολογίας STEM στην τάξη μας, απασχολούμε τα παιδιά με ευχάριστα και ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά παιχνίδια, που βοηθούν όλους τους παιδαγωγικούς μας στόχους και κυρίως, μαθαίνουμε με δημιουργικούς και ευφάνταστους τρόπους, δε φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, τα διορθώνουμε και γινόμαστε καλύτεροι:
Φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό τη λέξη "χιόνι":


Τραγουδάμε το Χειμώνα και μαθαίνουμε τα φωνήεντα:
Φτιάχνουμε χιονάνθρωπο, μαθαίνοντας τα σχήματα:

Και βέβαια, το δέντρο του Χειμώνα ήρθε στην τάξη μας:

Φτιάχνουμε τον φίλο μας τον Τουρτούρη, δουλεύοντας ομαδικά και συνεργατικά:



Κι ο δικός μας χιονάνθρωπος:


Δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε και στα αθλήματα του Χειμώνα:




Συνεχίσαμε με σειροθετήσεις: 
 Αντιστοιχίσεις προτάσεων στο ποίημα του Χιονάνθρωπου :


 Χειμωνιάτικα Μαθηματικά: 
 Χειμερινό MEMORY:
 Και τέλος, μάθαμε πώς να φτιάχνουμε χιονάνθρωπο και γράψαμε πόσα χρησιμοποιήσαμε από κάθε αντικείμενο:


 Σειρά είχαν τα πειράματα με το νερό. Μιλήσαμε για τις ιδιότητες του νερού, για τήξη και πήξη, βάλαμε νερό σε διάφορα δοχεία και αφήσαμε στην κατάψυξη για να συνειδητοποιήσουμε πως το νερό παίρνει το σχήμα του δοχείου που περιέχεται, είδαμε ότι το χρώμα του τελικά δεν είναι μπλε, ή άσπρο (όπως πίστευαν μερικοί) αλλά διάφανο, κάναμε υποθέσεις για το πού θα λιώσει πιο γρήγορα το παγάκι μας... 






 και επαληθεύσαμε: 

Μάθαμε σε ποιο βαθμό παγώνει το νερό και είδαμε φωτογραφίες από την παγωμένη Παμβώτιδα. Αναρωτηθήκαμε γιατί δεν παγώνει μέχρι όλο το βάθος της μια λίμνη και τι θα γινόταν αν συνέβαινε αυτό... 

 Ο Θ. μας έφερε ελαφρόπετρα που του έδωσε η γιαγιά του και πειραματιστήκαμε και λίγο με αυτήν και με μια πέτρα από την αυλή μας:

Μετά από τόση δουλειά, λίγη επιβράβευση επιβάλλεται!!!
Εκπαιδευτική Ρομποτική και εισαγωγή του BeeBot στην τάξη σήμερα! Βρίσκουμε πού είναι το αρχικό μας γραμματάκι, ελέγχουμε τη διαδρομή,  προγραμματίζουμε το ρομποτάκι μας, συνεργαζόμαστε και GO... Αν κάνουμε λάθος, δεν πειράζει....Ξαναπρογραμματίζουμε από την αρχή:







Ενθουσιασμός και ατέλειωτο παιχνίδι....
............................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου