ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...

Αγαπημένοι φίλοι, καλώς ήρθατε στο παρόν ιστολόγιο ...Μέσα από εδώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε, λίγη από τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μας, το 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα Σεισμόπληκτα ....Το σχολείο
αποτελείται από τέσσερα τμήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δύο τμήματα προαιρετικού Ολοήμερου...Στόχος μας είναι να γίνουμε μια μεγάλη αγαπημένη παρέα, που ο καθένας θα αισθάνεται μοναδικός και σημαντικός και θα μπορεί κάθε στιγμή να εκφράζεται όπως ακριβώς νιώθει: ελεύθερος....

Βασικός σκοπός του ιστότοπου, είναι το άνοιγμα του σχολείου προς όλους. Η επικοινωνία με τους γονείς, η ανατροφοδότηση των μαθητών και κυρίως η αλλαγή της άποψης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα ότι το Νηπιαγωγείο είναι ένας χαρούμενος παιδότοπος!!! Αυτό γίνεται μέσω της παρουσίασης δείγματος της δουλειάς μας, των δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου.

Σας δηλώνουμε ότι στο σχολείο τηρείται αρχείο με τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων των μαθητών μας, για την εμφάνιση φωτογραφιών και προσωπικών στοιχείων των παιδιών τους με καλυμμένα τα πρόσωπα.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Η ΜΑΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΙΛΗ ΜΑΣ....

Η πιο γλυκιά γιορτή πλησιάζει, κι εμείς της αφιερώνουμε όλη την εβδομάδα με κατασκευές, τραγούδια, αγαπημένα λόγια, βιβλία και παιχνίδια...
Γιατί λοιπόν αγαπάς τη μαμά σου;
"Γιατί με αγαπάει κι αυτή"
"γιατί μου αγοράζει παιχνίδια"
"γιατί είναι η καλύτερη στον κόσμο"
"γιατί όλα τα πράγματα τα κάνει για το καλό μου"
"γιατί μ αγαπάει κι αυτή και μου φτιάχνει φαγητό για να τρώω"
"γιατί μου παίρνει γλυκά και παιχνιδάκια και υλικά για να φτιάξουμε κατασκευές και μου διαβάζει βιβλία και με πάει βόλτες στα Public και στα Λιθαρίτσια"
"γιατί παίζει μαζί μου και όταν πάμε να κοιμηθούμε μου διαβάζει παραμύθια"
"γιατί με φροντίζει πάντα"
"γιατί μου παίρνει δώρα, παίζουμε με κάρτες με ζωάκια και αριθμούς, μου διαβάζει παραμύθια, μου μαγειρεύει και με φροντίζει"
"γιατί κάνει αυτά που πρέπει να κάνει κάθε μητέρα για το παιδί της, δηλαδή σωστή διατροφή, νερό, φροντίδα, δουλειές για μας. Γιατί κάθε μαμά νομίζει ότι το δικό της παιδί είναι το καλύτερο στον κόσμο κι ό,τι κι αν κάνουμε μας αγαπάει πάντα. Και γιατί είναι η καλύτερη φίλη μας, περισσότερο φίλη κι από τις κολλητές μας κι από την κυρία μας κι από όλους."
"γιατί μου διαβάζει παραμύθια και μ αγαπάει κι αυτή" .
Και να πώς γράφεται η λέξη "ΜΑΜΑ":
 
Για να πειραματιστούμε και λίγο και να γελάσουμε με λέξεις...






 Ας φτιάξουμε και μια ακροστοιχίδα με την αγαπημένη μας λέξη:  παίρνουμε το Μ από τη μανούλα...

 Το Α από την αγάπη...
 Το Μ από το γλυκό μέλι ...
 Και το Α από το αστέρι...
Και νάτη η ΜΑΜΑ μας...
Μικρά χεράκια φτιάχνουν μεγάλα δωράκια για τις αγαπημένες μας μανούλες...Αρωματικά άλατα για το μπάνιο, για να χαλαρώνουν οι μαμάδες μας και να μη μας μαλώνουν...Η συνταγή, μυστική...Τη γνωρίζουν μόνο τα παιδιά...Καλού κακού τη γράψαμε κι όλας για να μην την ξεχάσουμε (η αλήθεια είναι ότι τη γράψαμε για να κάνουμε τη γραφή μας με βιωματικό τρόπο και μέσα από τις ανάγκες μας...)



Όλα μόνοι μας και ...έτοιμα..
Βάψαμε και τα λουλουδάκια μας για τη δεύτερη εκπληξούλα μας...
Ακούστε και μερικά όμορφα λογάκια για τη μαμά μας:
"Μανούλα μου, μανούλα μου, πόσο σ' αγαπώ
γι αυτό θα σε φροντίζω και θα σε φιλώ!!!!"....Χρήστος
"Μαμά σ αγαπώ πολύ, κι ότι κι αν πάθεις κι όταν δεν πάθεις κάτι, εγώ θα σε βοηθάω πάντα και θα σε ξεκουράζω..." ...Κων/νος Π.
"Μανούλα μου θα σου φέρω ένα λουλούδι για να σου δείξω πόσο πολύ σ αγαπώ.Είσαι πολύ όμορφη"...Αγγελική
"Μαμά μου σ αγαπώ πολύ. Θέλω να είσαι για πάντα η καλύτερή μου φίλη και θα σ εμπιστεύομαι πάντα. Αν πάθεις κάτι θα σε φροντίζω κι όσο μ αγαπάς θα σ αγαπάω. Θα σου αγοράσω κι ένα πιάνο ΜΕ ΟΥΡΑ για να σου δείξω πόσο σ αγαπώ και θα σου δώσω κι ένα φιλί"...Μελίνα
Υπέροχα λογάκια, από υπέροχα παιδάκια!!!!
Ε΄μετά από τόση κούραση, δεν δικαιούμαστε και λίγο παιχνίδι; Γίναμε λοιπόν ζευγαράκια με κλήρωση, και με παντομίμα δείξαμε κάτι που κάνει ο μπαμπάς και η μαμά...Οι επιλογές πολλές..Σκούπισμα, σφουγγάρισμα, Η/Υ, πατινάζ, χορός!!!...Δείτε μας:


Συννενοούμαστε μυστικά...
 ...και παρουσιάζουμε...
Και μια αναμνηστική φωτογραφία με το ζευγάρι μας...
Και το τραγουδάκι των ημερών, αφιερωμένο σε όλες τις μαμάδες του κόσμου
https://www.youtube.com/watch?v=FK4X800hj-I 

...............................................................






3 σχόλια:

  1. όμορφες δραστηριότητες Ντίνα μου!!!!!Τις καρδούλες με τη λέξη μαμα τις έκανα κι εγώ!!!Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα ...δε θυμάμαι από που τις εκτυπωσα όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντίναααααααααααααααααααα όλα υπέροχα!!!!!Μπράβο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή